Opis form

BODY-SHAPE:
ćwiczenia kondycyjno-wzmacniające z przyborami zawierające elementy treningu funkcjonalnego, utrzymujące optymalną siłę mięśni i jędrność całego ciała.

SALSATION:
jest programem dance-fitness, znajdziemy w nim elementy tańca i treningu funkcjonalnego, ktory poprawia: wydolność oddechową, siłę, wytrzymałość mięśni oraz gibkość. Salsation opiera się na radości, którą niesie taniec i ruch, oraz kładzie nacisk na myzyczną interpretację poszczególnych choreografii połączonych z niesamowitą zabawą.

ZUMBA:
to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku ; jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną
zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie.

PUMP:
ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe ze sztangą, wykonywane przy muzyce, zapewniające spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej, poprawę kondycji, a także wzmocnienie mięśni całego ciała, bez nadmiernego wzrostu ich obwodów.

ATC:
zestaw ćwiczeń wspomagający proces antycellulitowy i odchudzający, modelujący całe ciało, bazujący głównie na obciążeniach własnego ciała.

ABP (ATAK BRZUCH POŚLADKI):
zestaw ćwiczeń intensywnie kształtujący mięśnie brzucha, tali oraz pośladków poprzedzony pobudzeniem procesów spalania tkanki tłuszczowej.

ABP-STRETCHING:
zestaw ćwiczeń  kształtujących mięśnie brzucha, tali oraz pośladków poprzedzony pobudzeniem procesów spalania tkanki tłuszczowej połączony z zestawem ćwiczeń rozciągających z elementami relaksacji.

ATC-BALL:
prozdrowotna forma zajęć z piłką, wspomagająca proces antycellulitowy i odchudzający, wpływa na poprawę stabilizacji ciała oraz wzmacnia mięśniegłębokie organizmu.

PILATES:
system ćwiczeń prozdrowotnych J. Pilatesa o wielopłaszczyznowym oddziaływaniu wzmacniającym na całe ciało, łączy świadomy ruch z kontrolowanym oddechem dla poprawy stanu zdrowia aparatu ruchu.

JOGA:
regularna praktyka działająca na ciało i umysł - uelastycznianie, wzmacnianie i oczyszczanie ciała, a także uspokojenie umysłu i osiągnięcie wewnętrznej harmonii.

MOBILITY:

celem ćwiczeń jest polepszenie mobilności i zwiększenie zakresu ruchu w stawach. Podczas zajęć wykorzystywane są techniki poprawiające elastyczność mięśni, a także rozluźnienie powięzi co zmniejsza problemy bólowe.

REHA-FIT:
prozdrowotne, kompleksowe zajęcia usprawniające narządy ruchu oparte na ćwiczeniach rozciągających, wzmacniających i izometrycznych, połączone z ćwiczeniami oddechowymi. Indywidualnie dobrane do problemu zdrowotnego - nadciśnienie, cukrzyca, otyłość, astma, problemy z sercem, układem krążenia, reumatyzmem.

ZDROWY KRĘGOSŁUP:
prozdrowotna forma zajęć minimalizująca bóle kręgosłupa, oparta na ćwiczeniach wzmacniających, oddechowych i rozciągających, połączenie modelowania sylwetki z poprawą postawy ciała.

ZDROWE KOLANA/ MOBILITY:

program zajęć, których celem jest zmniejszenie bólu kolan poprzez wzmocnienie mięśni i wzięzadeł w okolicach stawu kolanowego co zwiększa jego stabilność i chroni przed przeciążeniem. Druga część ćwiczeń poświęcona jest polepszeniu mobilności ciała. Podczas zajęć wykorzystywane są techniki poprawiające elastyczność mięśni, a także rozluźnienie powięzi co zmniejsza problemy bólowe.

ĆWICZENIA DNA MIEDNICY:

prozdrowotna forma zajęć, wpływająca pozytywnie na wzmocnienie i uelastycznienie mięśni dna miednicy mniejszej. Regularne ćwiczenia pomagają zapobiec w przyszłości takim problemom jak: nietrzymanie moczu, obniżenie narządów rodnych oraz dolegliwości bólowych kręgosłupa.

AKTYWNA CIĄŻA:
zajęcia przeznaczone dla kobiet w ciąży. Spokojna gimnastyka dla przyszłych mam przygotowująca do trudów porodu, a także wspomagająca oraz wzmacniająca organizm podczas ciąży.

MAMA I DZIECKO:
zajęcia przeznaczone dla mam i ich dzieci w wieku niemowlęcym. Gimnastyka dla kobiet po porodzie chcących wrócić do formy, zgubić zbędne kilogramy, wzmocnić mięśnie i zrobić to wszystko razem z maluszkiem, dla którego będzie to świetną zabawą.

SENIORFIT:
prozdrowotne zajęcia o średniej intensywności, łączące różne formy gimnastyki dla poprawy sprawności i spowolnienia procesów inwolucyjnych.

FAT-CIRCLE:
grupowe zajęcia w siłowni z instruktorem, oparte na programie ćwiczeń obwodowych, skuteczne wzmacnianie, ujędrnianie i wspomaganie procesu odchudzania
.

AQUA AEROBIK:
zajęcia w wodzie przy muzyce, gwarantujące wspaniały relaks i zabawę podczas aerobowych ćwiczeń modelujących sylwetkę.

PŁYWANIE REKREACYJNE:
młodzież i dorośli.

NAUKA I DOSKONALENIE PŁYWANIA:
dzieci od 5 roku życia, młodzież dorośli.

facebook