Aktywna mama

aktywna ciąża Wrocław 

zajęcie dla kobiet w ciąży Wrocław

 






Aby sprostać wymaganiom przyszłych mam, które nie chcą w ciąży rezygnować z aktywności fizycznej, w klubie Fitness Błękitna Laguna stworzyliśmy specjalny program zajęć dla kobiet w ciąży i po ciąży.

 

Nasze Centrum Aktywnej Mamy to:

  • Aktywna ciąża – zajęcia dla kobiet w ciąży,

  • Mama i dziecko – zajęcia dla mam i dzieci w wieku niemowlęcym (3-12 miesięcy),

  • Zajęcia z wózkami – zajęcia plenerowe dla mam i dzieci w wózkach,

  • Porady żywieniowe – dla kobiet w ciąży i w okresie karmienia,

  • Mama wraca do formy – konsultacje i porady po ciąży.

 

Centrum Aktywnej Mamy działa w obu naszych lokalizacjach:
Wrocław, ul. Słowiańska 39 c
Wrocław, ul. Horbaczewskiego 4-6

 

PIERWSZE ZAJĘCIA GRATIS!!!

 

Aktualne terminy zajęć dostepne w zakładce GRAFIK ZAJĘĆ.

 

 

Najlepszy program dla aktywnych mam we Wrocławiu!


 

Aktywna ciąża

zajęcia dla kobiet w ciąży we WrocławiuZajęcia specjalnie przygotowane dla kobiet w ciąży. Spokojna gimnastyka dostosowana jest do każdego trymestru ciąży (niezależnie od stopnia aktywności przed ciążą). Umiarkowane tempo, relaksująca muzyka, odpowiedni sprzęt do ćwiczeń (małe i duże piłki), ćwiczenia oddechowe, rozciągające oraz wzmacniające mięśnie dna miednicy przyczyniają się do polepszenia samopoczucia, poprawy sprawności, kondycji oraz wydolności podczas ciąży. Dodatkowo prowadzą do wzmocnienia organizmu, łatwiejszego zniesienia trudów porodu i szybszego powrotu do sprawności po porodzie. Aktywna ciąża ma także bardzo dobry wpływ na nienarodzone dziecko. Wspomaga krążenie mamy i dziecka, maluszek odczuwa przyjemne kołysanie podczas ćwiczeń oraz relaksuje się słuchając muzyki.

Zapraszamy na nasze zajęcia wszystkie przyszłe mamy z Wrocławia i okolic, które chcą być aktywne w ciąży. Wymagamy jedynie konsultacji z lekarzem, który potwierdzi brak przeciwwskazań do ćwiczeń. Zajęcia skierowane są do kobiet w każdym okresie ciąży, trwają 55 minut.
 

 

 

 

 

 

 

 Mama i dziecko

 aktywne zajęcia dla kobiet w ciąży WrocławPodczas tych zajęć mama ćwiczy razem z maluszkiem, co wspomaga i stymuluje jego rozwój. Umiarkowane tempo, odpowiednio dobrana muzyka, różnorodność ćwiczeń i wykorzystanie sprzętu (małe i duże piłki, laski gimnastyczne, gumy) pozwalają cieszyć się ruchem i wspólnym, aktywnym spędzaniem czasu, zarówno mamie jak i dziecku. Na zajęciach poprawiamy kondycję, wzmacniamy mięśnie barków i pleców niwelując w ten sposób bóle kręgosłupa. Ćwiczymy intensywnie mięśnie brzucha i pośladków. Zajęcia są proste, przyjemne i skuteczne, skierowane do wszystkich aktywnych kobiet.

Zapraszamy mamy z całego Wrocławia wraz z dziećmi w przedziale wiekowym od 2 do 12 miesięcy. Przed rozpoczęciem ćwiczeń prosimy mamy o konsultację z lekarzem. Zajęcia trwają 45 minut.
 








Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć

 


 

Zajęcia z wózkami

aktywna ciąża - zajęcia WrocławZajęcia dydkowane dla mam i dzieci. Trening odbywa się na świeżym powietrzu, a w jego skład wchodzą ćwiczenia z wózkiem o charakterze aerobowym, wzmacniającym i kształtującym. Idealna forma dla Mam, które chętnie połączą aktywność fizyczną ze spacerem : ) Zajęcia odbywają się w plenerze, dlatego Mama musi zadbać o strój dostosowany do warunków atmosferycznych, dla siebie i dla maluszka. W przypadku niesprzyjającej pogodny zajęcia przenosimy na salę fitness (zmiana na zajęcia Mama i dziecko, ćwiczymy bez wózków)

Kliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyćKliknij aby powiększyć

 

 


Mama wraca do formy

Pomoc w doborze odpowiednich form i rodzaju treningu dla kobiet po porodzie, a co za tym idzie szybszy powrót do dawnej lub lepszej figury!

Minęło 9 miesięcy. Twoje maleństwo jest już na świecie, a Ty chcesz powrócić lub rozpocząć aktywność fizyczną, zadbać o figurę, zdrowie oraz dobre samopoczucie? Pomożemy Ci w doborze odpowiedniego treningu podczas bezpłatnych konsultacji. Oferujemy również porady żywieniowe dla kobiet karmiących piersią oraz chcących w bezpieczny sposób zrzucić zbędne kilogramy. Zapraszamy na powrót do aktywności fizycznej od 6-8 tygodnia po porodzie fizjologicznym i od 10 tygodnia po cesarskim cięciu. Przed rozpoczęciem ćwiczeń skonsultuj się ze swoim lekarzem oraz skorzystaj z konsultacji w fitness klubie.

 

facebook